weey, pa battringsvagen!

Att spendera en hel dag inne nar man befinner sig pa Rhodos kanns verkligen inget vidare. Men prio nummer uno ar att jag ska bli helt frisk, och jag kanner mig redan mycket battre. Igar kvall kande jag mig helt forstord, min fot var oerhort svullen och hostan gjorde att jag borja fa ont over brost, mage och rygg. Darfor ringde jag Angelo och han kunde hamta upp mig. Nu har jag sovit i en skon sang och vilat hela dagen. Antibiotikan hjalper verkligen fort och det gar faktiskt att ga nagarlunda pa foten nu. weey! Imorgon sa ska jag overaska Malin med att komma hem och vacka henne vid 12, ta med henne upp pa taket och sola. Vi har namligen inte spenderat sa mycket tid tillsammans det senaste och tro det eller ej, fast vi ar har nere tillsammans och bor ihop osv. sa saknar jag henne. Efter det ska vi stada lagenheten och byta lakan! JA! Vara snalla foraldrar har skickat ner nya till oss och forhoppningsvis sover vi som prinsessor natten till torsdag. Imorgon kommer aven josephine och gisela hit (malins tva klasskompisar fran gymnasiet). Vilket sjalvklart kommer bli kanonkul. (ja, jag ska fortfarande ta det lugnt och inte dricka for mycket). Planerna vi har tills pa fredag (malin ar ledig da och jag kanner att jag ska borja jobba pa lordag igen)ar att vi ska spendera dagen pa stranden. Hem och gora iordning oss, ata pa den underbara restaurangen felica som ligger precis vid stranden. Och sen ha en fin forfest pa varan takttenerass med vattenpipa och diverse tillbehor. Fint som snus! Och till alla dar hemma. Miss you som tusan. Ni ar bast. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman,

Vad skönt att du börjar bli bättre. MEN du måste fortsätta ta det lugnt tills du är helt OK. Takterrass och vattenpipa, ska man behöva vara orolig för det nu också. Hoppas ni får en riktigt bra dag och rolig kväll.

Älskar DIG.

Kram mamma & pappa



2009-06-24 @ 09:08:52
Postat av: Åsa

Ja instämmer med Lena.Ni förstår ju att vi försöker hålla oss så uppdaterade och informerade och vill ju gärna ha lite koll även om det inte är lätt,(mammaor får vara såna) och allt ska vi väl inte ha koll på heller men men men! Sköt nu om er och ha det jättebra. Kramar från Mamma nr2.

2009-06-24 @ 14:52:56
Postat av: Brorsan

Fan va skönt att du börjar bli bättre!

Hoppas du e helt återställd till på fredag så du kan köra järnet me vattenpipan på takterassen!

Saknar dig!

Puss

2009-06-24 @ 20:49:53
Postat av: Mormor

Var rädd om dig. Kunde inte sova på 2 nätter när jag såg din otäcka fot.

2009-06-26 @ 16:07:08
URL: http://http

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0