hej rhodos du är fin idag

Nu ska jag börja packa. Endast EN jävla resväska för tre eller fyra månader och den får bara väga tjugo kilo (+5 handbagage). Jag kommer ha övervikt imorgon. 

Rhodos. Smaka på den!

Ska förklara kort: Jag och min kära vän Malin var för cirka en månad sedan på Rhodos. Vi fick mersmak och bestämde oss för att åka tillbaka. Vi köpte en enkelbiljett och vi har bestämt oss för att stanna där i cirka tre,fyra,fem månader. Vi har inget boende eller jobb, men ska lösa det när vi väl är nere. De två första dagarna bor vi på hotell Europa, något crappy hotell som dock ligger precis vid bargatan och typ tre minuter från stranden.

En annan sak som är jävligt kul är att jag inte får dricka på tio dagar. hehehehehehehe. Jag åkte in till sjukhuset i fredags och fick reda på att jag hade något som kallas njurbäckeninfektion, vilket botas med antibiotika. 
 
Men enough is enough.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman.

Äntligen en "vettig" blogg. För jag vet att den kommer att bli bäst. Massor av bilder och roliga storys. 5 månader???? Vi älskar dig var rädd om dig.

Hälsa Vante och Grabbarna Grus

2009-06-03 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0