tjenna tjenna

Då var man back on track då. Nu har vi vart ute tre dagar på raken (nu när jag äntligen får dricka alkoholhaltiga drycker). Det är vardag att komma hem klockan sju här, inga konstigheter som våran vän håkan skulle ha sagt.

Vet inte riktigt hur man ska sammanfatta allt sedan jag senast bloggade. Vi har tagit det rätt "lungt", inte gjort så mycket. Mest hängt på vårat favorithak boomerang och träffat nya turister som har kommit. Våra favoriter är en författare i från Sverige (eller rättare sagt så skriver hon ett filmmanus som ska utspela sig här på Rhodos. Hon 'är väldigt hemlighetsfull gällande det). Sedan har vi Glenn and Hailey, ett jättesött par ifrån England. Ska försöka ta en bild på dom. Sedan så har vi också Dawn, en 36årig kvinna också ifrån England. Vi är ett skönt gäng kan man säga.

Någon dag i nästa vecka så ska jag och Malin laga lunch till Angelo och Adam. Men det gör vi enbart för att vi vill kunna laga mat i ett riktigt kök. Jag har kollat upp att det finns blå bands bernaisesås här. Yes!

Eftersom att jag inte har någon ork till att skriva och förklara vad vi har gjort dom sensaste dagarna så kan jag lägga upp lite bilder.

moj moj mokkola


såååå söta som maria inal skulle sagt

(skulle vart mer bilder till just detta inlagget, men internetanslutningen ville inte mer sa sitter pa boomerang nu utan nagra bilder. dom kommer antagligen imorgon eller i overmorgon),

Kan skriva nu med att vi ska pa jobbintervju om cirka 20 minuter pa el corazon. Wish us luck!

Puss pa er alla mina sma sota blogglasare (taget av bunniegirls)

Kommentarer
Postat av: victoria

ii det kommer säkert gå bra, vem akn motstå från två sådana snyggingar? börjar det märkas av att det kommer mer och mer folk nu eller?;)

2009-06-14 @ 20:19:22
Postat av: Mamma

hej snuttis,

GRATTIS till jobbet nu börjar ju allt ordna upp sig. Nu måste ni bara fixa ett jobb till Malin också. Hoppas fingret är bra efter spindelbettet. Du skrämde mig verkigen när du ringde i morse. Vet ju att du aldrig är vaken så tidigt annars. Glöm nu inte att lägga in mer kort, det är så kul att se DIG/ER. Älskar dig. Mamma & Pappa

2009-06-16 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0