sång om ingenting

Nu är jag nästan helt återställd, dock är det tröttheten som tar in sin rätt nu. Har trott att jag skulle känna mig helt utvilad när jag har vart sjuk & ledig, men att ha en infektion och äta antibiotika tär både psykiskt och fysiskt. Eftersom att Josephine och Gisela är här nu så åt vi på felicia's igår. Man måste unna sig lite, brååååå. Det var första gången på lite mer än tre veckor vi åt kött (förutom kyckling). Det satt bra i kistan. Vi gick vidare till bargatan och jag försökte orka med hela kvällen med inte allt för mycket alkohol. Kvaällen överlag fick godkänt betyg. Var på jobbet idag och pratade med Manolis, sa till honom att jag kommer tillbaka imorgon så får jag se om jag klarar av att jobba hela kvällen. Hoppas på det. För att ligga ensam på rummet är ingen hit. Ikväll så har vi bara tagit det easy. Blir kanske en öl lite senare så att man somnar riktigt fint. Inget vidare av inlägg, men så länge ni är uppdaterade tror jag att ni är nöjda. Det skulle fan inte sitta fel med grill på altanen och en torsdagskväll på det. Men vore dumt att önska och klaga när man befinner sig på Rhodos med sin bästa vän och fint väder. Näää.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej lilla gumman,

Lovar att fixa grillkväll på altanen när du kommer hem oavsett väder. Just nu är vädret brååååå. Kommer ni bara hem i tid ska du få en torsdagskväll också. Var rädd om foten, dig själv och Malin.

Älskar dig.

Mamma & Pappa

2009-06-28 @ 09:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0