malacka!

Precis ätit revbenspjäll & klyftpotatis och druckit en cola. Har för övrigt legat vid poolen sedan klockan 12.00 idag.
Igår jobbade vi hos Angelo (på boomerang pub), det var mycket fotbollsmatcher så han behövde extra folk. Jobbet innebar att vi skulle servera, plocka bort glas, fyllas på is och underhålla gästerna. Vi jobbade åtta timmar och fick en lön på 200 kronor var. Johnny Cash! Men det var kul. Ikväll så ska jag testa att jobba på ett ställe på bargata, vet inte vad det heter, men han jag ska jobba hos kallas pappa ouzu.

Boende letandet går väl så där, vi träffade en svensk tjej igår som ska kolla om det finns en ledig lägenhet i hennes hus. Hoppas verkligen att vi får den. Tar på krafterna att fråga,leta,fråga,leta.

På onsdag smäller det (om jag inte behöver jobba), supa supa supa is the shit.

Hoppas alla hemma i sverige har en härlig bakissöndag.

Nu ska vi hem till hotellrummet, duscha och göra iordning oss. Jag ska även dricka en iskall öl (mamma, du sa att det var okej).

Kan bjuda på lite bilder med.

 
På väg till gamla stan efter ett lägenhetskik fem minuter där i från

Jag & Malin är så duktiga så!


Tjenna tjenna


Det bjöds på stripp...


Och ännu mer!

Tack ska ni dra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman,

Det är OK. Jobb idag igen, det är ju kanon. Håller tummarna att ni hittar boende snart. Var rädda om varandra. Puss & Kram. Pappa hälsar.

2009-06-07 @ 20:12:11
Postat av: Emma

Åh vad härligt det ser ut! Hoppas ni har det kanon :)

2009-06-08 @ 22:46:26
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/
Postat av: Bro'

Hallå sis'!

Hoppas du har de bra!

Hörde att ni fått tag i lägenhet, grattis :) Jävla fräch en såg jag, haha! Och jobb fixat för dig oxå.. skriv å berätta mer om det!

Du, såg på Malins blogg att hon skaffat grekiskt nummer... du oxå?

Köss

2009-06-09 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0