antibiotika igen, den har jag!

Antibiotika två gånger på en månad är inte dumt alltså. Och även då två infektioner på en månad. Först var det njuren och nu har jag en infektion i foten. Infektionen kommer från ett myggbett. Eftersom att myggbettet sitter precis vid stortån så har det vart omöjligt att inte skava emot det med diverse skor. Har haft det nu i cirka en och en halv vecka, och har blivit värre och värre. Så igår körde Angelo (en riktig angel) till sjukhuset och där fick jag ligga bland massa skrik. Dock var sjukvården bra och behövde inte vänta mer än 30 minuter för att få hjälp. Alla apotek har stängt idag så får vänta tills imorgon för att börja med antibiotikan.

Men shit happens. Nu får jag ta det lugnt i ett par dag och stå över jobbandet. Jag som hade kommit in i det nu. Jävla oflyt hela tin!


Kanske inte ser så allvarligt ut, men är mycket värre i verkligheten. Var och jag är bästa kompisar nu.

Precis efter sjukhus vistelsen. Vet inte vad det vita är riktigt, men tror att det är någon sorts kylspray. Gjorde cpont när han spruta på det

Men nu ska Malin följa mig till Boomerang så ska jag få Angelos nycklas och tillbringa kvällen där med serieboxar och filmer.

Tyck synd om mig nu för fa-an!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Aj Aj Aj hoppas ett par av skorna var foppatofflor, du hade med dig.Sköt det snyggt ska du se att det snart går över, ja vi tycker synd om dig!!

2009-06-21 @ 18:13:45
Postat av: Anonym

Jag ska bara dig till boomerang kompis

2009-06-21 @ 18:20:32
URL: http://malinsvantesson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade lilla unge,

Klart vi tycker synd om DIG. Se nu till att detta blir bra så får jobbet lösa sig. Dom är väl så pass bussiga att du får fortsätta i alla fall. Se nu till att hämta ut antibiotikan direkt i morgon.

Du får nog ta en liten puss i burken så kanske det känns lite bättre i alla fall. Här får du tusen till av Pappa & mig.

2009-06-21 @ 18:25:46
Postat av: Mamma

Älskade lilla unge,

Klart vi tycker synd om DIG. Se nu till att hämta ut antibiotikan direkt i morgon. Dom är väl så pass bussiga på jobbet att dom fattar att du inte kan jobba. Sen får det komma i andra hand DU kommer i första. Ta en puss i burken och här får du tusen till av Pappa & mig.

2009-06-21 @ 18:29:57
Postat av: Mamma

Hej igen,

Vet inte vad jag håller på med. Många kommentarer blir det i alla fall.

Tittade en gång till på bilden. Är det en blåsa vid lilltån också?

P&K mamma

2009-06-21 @ 18:31:39
Postat av: Brorsan

Va fan syrran!

E de inte de ena så e de de andra... men blåsor, myggbett m.m och du går ju ihop när du e utomlands så man e ju inte förvånad. Fast nu ser det ju faktiskt för jävligt ut. Jag tycker synd om dig, och även om Malin som måste stå ut med allt gnäll... vet ju bara hur de brukar låta när du har värmeutslag ;)

Hoppas att de blir bättre snart så du kan köra på igen!

Puss

2009-06-21 @ 21:02:22
Postat av: Ludde, Edwin & Alwar

Hej Jossan!

Vad du hittar på! Det ser ont ut!! Du får ha lite skönare skor!!Dansar du nåt på borden?

Ha det skoj!

Kramar!!

2009-06-27 @ 23:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0