bra uppdatering

Kan vara på tiden att uppdatera. Känns dock mindre roligt när man inte kan göra radbrytningar eller lägga upp bilder. Nåväl. Gällande foten så är läget mycket bättre, såret finns fortfarande kvar men är läkt (känns som elefanskinn). Visserligen är den fortfarande svullen. Saken är den att jag har mått riktigt illa av antibiotikan och spytt i fyra dagar. Så jag bestämde mig för att avsluta kuren tidigare (igår). Då hade jag ändå tagit den i tio dagar, som en vanlig kur i Sverige. Illamåendet har dock inte gått över så nu blir det ny tablettkur som gäller. jippie! För att sammanfatta vad som har hänt det senaste 1. Vi har besökt Lindos. Vår vän Angelo har bil så vi åkte på en dagstur i torsdags. Eftersom att Lindos ligger i en "gryta" är det fem grader varmare i luften och i vattnet. På vägen hem visade Angelo oss tre andra stränder. Den jag fastnade för var Anthony Quinn bay. Riktigt vackert. 2. Nya grannar har flyttat in till huset, Sonia och Sylvia. Två galna kusiner som har festat fest på takterassen varje kväll denna veckan. Dom knacka på för en stund sedan och berätta att dom hade träffat 20 killar på stranden som ska komma ikväll. 3. "Nytt jobb". Malin testade på jobbet som biljettförsäljare till ett beachparty redan igår och hon tyckte att det var roligt. Jag testade på idag och gillade det också. Men det gick riktigt segt eftersom att jag fick springa in på varje toa och spy. Det positiva med biljettförsäljningen är det att Jag och Malin jobbar tillsammans, vilket betyder samma arbetstider. Man kommer upp i tid, går på stranden och får sol på sig. Man träffar mycket folk och man får även följa med på varje beachparty gratis. Det kommer meraaa, man är ledig på fredagar och lördagar. Vilket är väldigt ovanligt här. 4. Lisa och Johan är besök. Lisa är från början Malins arbetskamrat, men dom har lärt känna varandra och jag har lärt känna henne genom Malin. Vi hängde med dom igår och dom är ett riktigt fint par. På fredag ska vi antingen ha bbq på stranden eller ut och äta i gamla stan. 5. Efter ungefär fem veckor har vi nu kommit på att vi har trådlöst nätvärk på balkongen. Det blir förhoppningsvis mer uppdatering av bloggen. Nu har jag fått i mig en banan. Det första jag har ätit på hela dagen. Malin har vart iväg och köpt melon som vi ska äta och förhoppningsvis att vi kan kolla på elfsborgsmatchen live på internet. Heja heja! Hoppas att allt är fint med er. xoxo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman,

Du har ju haft maxotur men nu ska du se att det vänt. Jobbet låter ju kul och dessutom ledigt till helgen. Var nu rädd om magen så kanske du slipper äta ny medicin. BBQ på stranden låter härligt här regnar det. Ha det så bråååå, hälsa Malin

Kram mamma & pappa

2009-07-06 @ 22:02:40
Postat av: P to the E to the ttan

chilla med texten då, man orkar ju nästan läsa 120120302002301i2328472 rader utan mellanslag............

2009-07-13 @ 20:20:40
Postat av: P to the E to the ttan

Inte mellanslag utan "radindelning" eller vafan det kallas

2009-07-13 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0